BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Singgah untuk BERKINDEBUENO :)

NAMA ?

nama penuh aku FAREHA BINTI BAKRI . but kawan2 aku panggil aku FEA dan my mama panggil aku AREAH . so aku dapat idea untuk sambung jer menjadi FEA AREAH ^_^ hehe

UMUR ?

aku muda lagi , bulan mei pada tarikh 23 maka akan sahlah aku berumur 18 tahun .mandak suda ba nenek aku cakap . boleh suda ni aku kawin , haha

HOBI ?
aku suka shopping ! memang ne la perkara yang paling penting dalam hidup aku . setiap aku ada duit , mesti shopping , shopping dan shopping . selain tu aku suka betul dengan namanya FACEBOOKING dan BLOGGING . papa aku selalu marah kenapa aku suka sangat menghadap lappy aku lama2 . actually bagi aku cuma benda ni jaxla yang boleh buat aku melekat kat umah , yalah daripada aku merayau kat luar tu then bergaul dengan orang xtentu . better aku duk umah kan . terjamin segalanya . antara lain aku ne adalah salah satu KAKI TEXTING dan CALLING . hahhaa semua ni aku boleh buat dalam satu masa . time makan , jalan , buat kerja umah or tengah driving . bahaya kan . haha mama aku pun cakap . :P tapi entahlah . aku suka . so whateverla . pada masa yang sama,aku suka tulis cerpen.aku masih ingat salah satu cerpen yang aku tulis time sekolah rendah dulu tajuk dia CINTA DAN PELAJARAN . dat time aku terharu jugalah , sebab cerpen yang aku buat tu menang kat peringkat sekolah . padahal aku saja2 jax . hehe tapi syukur alhamdulillah . :))
adalagi ker ? ada lagi ba hobi aku ni . aku suka masak , baca buku dan menyanyi . hobi ni mama aku yang terapkan dalam diri aku . mama cakap , perempuan kena pandai masak . sebab nanti bila dah kawin isteri yang kena masak untuk suami dia . tapi mama aku lain sikit , dia xsuk mengajar , dia minta aku belajar buat sesuatu tu sendiri . BERDIKARI mama cakap . then tentang baca buku dan menyanyi tu pun sama juga . kamu tengok aku ni macam senang kan . tapi actually x , masa aku kecik2 dulu mama suka pukul aku dengan adik aku yang number dua tu.xtaw membaca or mengeja kena pukul dengan penyangkut baju sampai patah2 penyangkut baju tu . ingat xsakit , sakit yuuuu . tapi alhamdulillah, walaupun mama aku macam tu tapi dat time gred aku bagus . selalu kena puji cikgu .aku xsalahkan mama aku buat aku ngan adik macam tu , sebab aku taw mama cuma mahu kami jadi anak yang pintar .setiap kali mama kami pukul kami dulu , memang biru2 lah badan . tapi mama ubat juga , nangis ni mama time dia sapu ubat . mama cakap mama xsengaja . tapi fea xkesahla mama , mama dah didik fea jadi budak pintar . syukur betul fea . fea sayang mama sangat2 .

nak taw lagi ker ? be my follower :))

26 September 2011

Besuk ! Bahasa Melayu punya paper C:



hiii !
ngehehe
i'm back !
yuhuuuu!
aku da balek laaa

nananana
haha
aduuuu
tadi paper math
kan
kan
kan
macam susa ne
haish , 
napa tu susa ?
xda belajar ka ?
tia laa ,
da ba aku belajar
tapi sikit jax laa
ndk banyak
kuang
kuang
kuang
haha
ndak ba , aku rasa tu soalan la paling pelik sekali
moe taw np ?
macam bukan ikut soalan SPM ne
yalah
paling bikin jatuh jantung aku la kan
soalan straight line dea tadi
huiyoo
blom pena lae oo aku jumpa soalan yng minta midpoint
na
cikgu pun ndak da ajar aku
well
jadi bukan salah aku
ngahaha
tawa tawa dulu aku
pasal takut aku gagal
haha
nanti kalau gagal
baru aku sedih sedih
hahaha 


aku moe out dulu laa ,
besuk bm punya paper ba
cikgu Ronny punya subject
hehe
hopa la soalan bm besuk ndak bikin mati :P
aduuui
Rindu baa sama cikhu Mahirah
pa khabar sua cikgu bm aku tu ar ?
sehat ka ?
hehe 
aku rasa cikgu tu la guru bm aku yang paling lembut sepanjang aku jadi
SENIOR
ngehehe 
memang lembut la tu cikgu ba
aku pun pelik
napa la tu cikgu lembut betul 
sampai kami kami yang ndak siap homework yang dea bagi 
ne pun dea bagi time lae suru c siap
ngehehe
as usual
aku akan cakap "ok , cikgu ! "
tapi ...
sekali tinguk
haha
sampai saat ini pun kerja yang cikgu bagi blom siap
hahah
ntah apapa jax la yang aku buat ..
huhuhu
walau apapun
aku sayang ba cikgu cikgu aku
yuhuuu
lope u my teachers
bagi aku A++ ar
amin
amin
amin
ngahaha

Daaaaaaaaaaa
aku moe out
moe mandi
n study dulu
t aku berpost post lae kat Mr.blogger aku ne ye
hehe
uda dulu
tata
titi
tutu








                                                                                                      to my sayang !
                                                                                                          I LOVE YOU MY DEAR c:

1 comments:

Anonymous said...

Terima kasih atas informasi menarik