BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Singgah untuk BERKINDEBUENO :)

NAMA ?

nama penuh aku FAREHA BINTI BAKRI . but kawan2 aku panggil aku FEA dan my mama panggil aku AREAH . so aku dapat idea untuk sambung jer menjadi FEA AREAH ^_^ hehe

UMUR ?

aku muda lagi , bulan mei pada tarikh 23 maka akan sahlah aku berumur 18 tahun .mandak suda ba nenek aku cakap . boleh suda ni aku kawin , haha

HOBI ?
aku suka shopping ! memang ne la perkara yang paling penting dalam hidup aku . setiap aku ada duit , mesti shopping , shopping dan shopping . selain tu aku suka betul dengan namanya FACEBOOKING dan BLOGGING . papa aku selalu marah kenapa aku suka sangat menghadap lappy aku lama2 . actually bagi aku cuma benda ni jaxla yang boleh buat aku melekat kat umah , yalah daripada aku merayau kat luar tu then bergaul dengan orang xtentu . better aku duk umah kan . terjamin segalanya . antara lain aku ne adalah salah satu KAKI TEXTING dan CALLING . hahhaa semua ni aku boleh buat dalam satu masa . time makan , jalan , buat kerja umah or tengah driving . bahaya kan . haha mama aku pun cakap . :P tapi entahlah . aku suka . so whateverla . pada masa yang sama,aku suka tulis cerpen.aku masih ingat salah satu cerpen yang aku tulis time sekolah rendah dulu tajuk dia CINTA DAN PELAJARAN . dat time aku terharu jugalah , sebab cerpen yang aku buat tu menang kat peringkat sekolah . padahal aku saja2 jax . hehe tapi syukur alhamdulillah . :))
adalagi ker ? ada lagi ba hobi aku ni . aku suka masak , baca buku dan menyanyi . hobi ni mama aku yang terapkan dalam diri aku . mama cakap , perempuan kena pandai masak . sebab nanti bila dah kawin isteri yang kena masak untuk suami dia . tapi mama aku lain sikit , dia xsuk mengajar , dia minta aku belajar buat sesuatu tu sendiri . BERDIKARI mama cakap . then tentang baca buku dan menyanyi tu pun sama juga . kamu tengok aku ni macam senang kan . tapi actually x , masa aku kecik2 dulu mama suka pukul aku dengan adik aku yang number dua tu.xtaw membaca or mengeja kena pukul dengan penyangkut baju sampai patah2 penyangkut baju tu . ingat xsakit , sakit yuuuu . tapi alhamdulillah, walaupun mama aku macam tu tapi dat time gred aku bagus . selalu kena puji cikgu .aku xsalahkan mama aku buat aku ngan adik macam tu , sebab aku taw mama cuma mahu kami jadi anak yang pintar .setiap kali mama kami pukul kami dulu , memang biru2 lah badan . tapi mama ubat juga , nangis ni mama time dia sapu ubat . mama cakap mama xsengaja . tapi fea xkesahla mama , mama dah didik fea jadi budak pintar . syukur betul fea . fea sayang mama sangat2 .

nak taw lagi ker ? be my follower :))

10 October 2011

yummy3x , mamam sedja ! :p


hye ! hula2x
naaa aku muncul lae kan
apa jua aku cakap
tangan aku memang gete moe menaip
hehe
tangan aku sedja la
orgnya tia juga
highlight sikit
TIA JUGA
haha
kunun laa

humm
sebenarnya aku risaw ba ne
aku sekarang ne cepat betul naik hangin
ndak taw ne napa
tapi bila aku fikir2 balik
maybe moe period kali
tapi entahla
malas aku  moe ambil taw
kin sakit kepala aku sedja
so aku decide
just say
"WHAT EVER"
:P

itu part satu
part dua
uiii !
aku ada terjumpa c TUT laa
hehe
secara ndak sengaja ba tu
mula2 nawaitu aku cuma moe p minum
minuman favourite ice cream float d Asia
tapi sekali tinguk secara tia sengaja
terjumpa la pula aku c sofia d kedai mama c zee
hehe
banyak jua la kami cerita2
time c zee ma fie p sana2
truz tiba2 datang c TUT ne sama kawan dea
astaga
macam heart attack seja ba aku
punyala cepat aku c pusing muka aku
haha
aku rasa tu kakak yg duduk depan aku
perasan jua tu riak muka aku macam mna
pucat bos
macam aku nampak hantu seja
ba
macam mana jua
c TUT ba tu
dug2 dag jantung aku nampak dea
aku rasa kalau dea aku tegur aku lae tu
maybe da la kali keluar d news
"SEORANG PELAJAR PEREMPUAN MATI TERKEDU"
haha
n opcourse orgnya aku la tuu
uish
mmg ndak boleh la aku berhadapan ma dea
laen ne aku rasa
pelik ne
tapi malas jua aku ambil kesah
well
tia important
soalan pasal ne tia masuk SPM aku
so
I DON'T CARE !
seh
haha

arr
baru aku ingat
hehe
baru ne ari aku isi borang matriks aku
haha
last2 minute punya kerja ba ne
well
bangang kan aku
haha
aku taw kamu taw
hehe
malas ba aku
cerewet ne
moe isi borang matriks seja pun moe guna software IE 7
ta puji ne
tekanan aku mengisi borang mula2
padahal aku sua download ba IE yg lg latest
tapi sama jua ne
moe jua dea mengencang guna IE 7
eish !
nasib bukan org
kjlu org kan
aku rasa bertumbuk sua aku ma ne software
haish !

tapi last2 , penyelamat dunia aku
c cinggu la
hehe
dea tulung aku isi tu borang
wahaha
aku sayang ba c cinggu
thanks a lot sayang C:
i
Love
u
!
hehe

baaa
t la aku tulis2 lae
ngantuk aku
ngeh !
haha
tata



0 comments: