BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Singgah untuk BERKINDEBUENO :)

NAMA ?

nama penuh aku FAREHA BINTI BAKRI . but kawan2 aku panggil aku FEA dan my mama panggil aku AREAH . so aku dapat idea untuk sambung jer menjadi FEA AREAH ^_^ hehe

UMUR ?

aku muda lagi , bulan mei pada tarikh 23 maka akan sahlah aku berumur 18 tahun .mandak suda ba nenek aku cakap . boleh suda ni aku kawin , haha

HOBI ?
aku suka shopping ! memang ne la perkara yang paling penting dalam hidup aku . setiap aku ada duit , mesti shopping , shopping dan shopping . selain tu aku suka betul dengan namanya FACEBOOKING dan BLOGGING . papa aku selalu marah kenapa aku suka sangat menghadap lappy aku lama2 . actually bagi aku cuma benda ni jaxla yang boleh buat aku melekat kat umah , yalah daripada aku merayau kat luar tu then bergaul dengan orang xtentu . better aku duk umah kan . terjamin segalanya . antara lain aku ne adalah salah satu KAKI TEXTING dan CALLING . hahhaa semua ni aku boleh buat dalam satu masa . time makan , jalan , buat kerja umah or tengah driving . bahaya kan . haha mama aku pun cakap . :P tapi entahlah . aku suka . so whateverla . pada masa yang sama,aku suka tulis cerpen.aku masih ingat salah satu cerpen yang aku tulis time sekolah rendah dulu tajuk dia CINTA DAN PELAJARAN . dat time aku terharu jugalah , sebab cerpen yang aku buat tu menang kat peringkat sekolah . padahal aku saja2 jax . hehe tapi syukur alhamdulillah . :))
adalagi ker ? ada lagi ba hobi aku ni . aku suka masak , baca buku dan menyanyi . hobi ni mama aku yang terapkan dalam diri aku . mama cakap , perempuan kena pandai masak . sebab nanti bila dah kawin isteri yang kena masak untuk suami dia . tapi mama aku lain sikit , dia xsuk mengajar , dia minta aku belajar buat sesuatu tu sendiri . BERDIKARI mama cakap . then tentang baca buku dan menyanyi tu pun sama juga . kamu tengok aku ni macam senang kan . tapi actually x , masa aku kecik2 dulu mama suka pukul aku dengan adik aku yang number dua tu.xtaw membaca or mengeja kena pukul dengan penyangkut baju sampai patah2 penyangkut baju tu . ingat xsakit , sakit yuuuu . tapi alhamdulillah, walaupun mama aku macam tu tapi dat time gred aku bagus . selalu kena puji cikgu .aku xsalahkan mama aku buat aku ngan adik macam tu , sebab aku taw mama cuma mahu kami jadi anak yang pintar .setiap kali mama kami pukul kami dulu , memang biru2 lah badan . tapi mama ubat juga , nangis ni mama time dia sapu ubat . mama cakap mama xsengaja . tapi fea xkesahla mama , mama dah didik fea jadi budak pintar . syukur betul fea . fea sayang mama sangat2 .

nak taw lagi ker ? be my follower :))

24 May 2012

khas untuk kamu KAWAN :)

hi geng . seh . geng la sngt kan . hehe
hum , aku dah janji kan nak story mory kat blog aku . so aku akan tunaikan janji aku tu dengan post ne dulu ..
sebelum tu aku maw gitaw dulu . AKU RINDU KAWAN2 AKU :(
sedih ne aku bila aku buka fb then baca kat homepage aku ramai dah antara deorang yang da masuk U intake ikut date masing2 . sedar ndak sedar , macam maw nangis pun ada . yalah kalau masa sekolah dulu x payah risaw sepa duduk sebelah meja , sepa kawan nak p kantin , sepa kawan nak bergosip n banyak lagi lah . sekarang ? semua dah xda , sekarang hanya perlu risaw macam mana nak jaga diri bila kat tempat orang nanti .
"oi korang , jangan lupa persahabatan kita ar . suka duka kita masa kat sekolah dulu . walaupun nanti bila dah jumpa masing2 xlagi pakai baju sekolah tapi atlease kita masih rapat macam dulu. aku sayang korang weh" .. endak pernah aku lupa korang . jaga diri ar . jangan kamu nakal2 . doa jax aku mampu bagi kamu setiap hari.:(

0 comments: