BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Singgah untuk BERKINDEBUENO :)

NAMA ?

nama penuh aku FAREHA BINTI BAKRI . but kawan2 aku panggil aku FEA dan my mama panggil aku AREAH . so aku dapat idea untuk sambung jer menjadi FEA AREAH ^_^ hehe

UMUR ?

aku muda lagi , bulan mei pada tarikh 23 maka akan sahlah aku berumur 18 tahun .mandak suda ba nenek aku cakap . boleh suda ni aku kawin , haha

HOBI ?
aku suka shopping ! memang ne la perkara yang paling penting dalam hidup aku . setiap aku ada duit , mesti shopping , shopping dan shopping . selain tu aku suka betul dengan namanya FACEBOOKING dan BLOGGING . papa aku selalu marah kenapa aku suka sangat menghadap lappy aku lama2 . actually bagi aku cuma benda ni jaxla yang boleh buat aku melekat kat umah , yalah daripada aku merayau kat luar tu then bergaul dengan orang xtentu . better aku duk umah kan . terjamin segalanya . antara lain aku ne adalah salah satu KAKI TEXTING dan CALLING . hahhaa semua ni aku boleh buat dalam satu masa . time makan , jalan , buat kerja umah or tengah driving . bahaya kan . haha mama aku pun cakap . :P tapi entahlah . aku suka . so whateverla . pada masa yang sama,aku suka tulis cerpen.aku masih ingat salah satu cerpen yang aku tulis time sekolah rendah dulu tajuk dia CINTA DAN PELAJARAN . dat time aku terharu jugalah , sebab cerpen yang aku buat tu menang kat peringkat sekolah . padahal aku saja2 jax . hehe tapi syukur alhamdulillah . :))
adalagi ker ? ada lagi ba hobi aku ni . aku suka masak , baca buku dan menyanyi . hobi ni mama aku yang terapkan dalam diri aku . mama cakap , perempuan kena pandai masak . sebab nanti bila dah kawin isteri yang kena masak untuk suami dia . tapi mama aku lain sikit , dia xsuk mengajar , dia minta aku belajar buat sesuatu tu sendiri . BERDIKARI mama cakap . then tentang baca buku dan menyanyi tu pun sama juga . kamu tengok aku ni macam senang kan . tapi actually x , masa aku kecik2 dulu mama suka pukul aku dengan adik aku yang number dua tu.xtaw membaca or mengeja kena pukul dengan penyangkut baju sampai patah2 penyangkut baju tu . ingat xsakit , sakit yuuuu . tapi alhamdulillah, walaupun mama aku macam tu tapi dat time gred aku bagus . selalu kena puji cikgu .aku xsalahkan mama aku buat aku ngan adik macam tu , sebab aku taw mama cuma mahu kami jadi anak yang pintar .setiap kali mama kami pukul kami dulu , memang biru2 lah badan . tapi mama ubat juga , nangis ni mama time dia sapu ubat . mama cakap mama xsengaja . tapi fea xkesahla mama , mama dah didik fea jadi budak pintar . syukur betul fea . fea sayang mama sangat2 .

nak taw lagi ker ? be my follower :))

19 October 2011

3 days bergelut sama HEADACHE :(

hi
hula
mola
dula
:)
ngeeeee
aku happy ne
naaa moe taw napa ?
pasal aku sehat sua
yes !
haha
happy
muppy
sluppy
yuppy2
yeaaaaa

umm
syukur deh
 syukur sebab aku da sembuh
so tia payahla lae
aku tanggung sakit kepala yang macam boleh buat kepala aku pecah
huh
alhamdulillah
:)
so untuk semua
thanks ya
aku sudah boleh senyum meleret2 sampai telinga
ngehehe
to mr cepat jatuh cinta
thanks ya udah teman p klinik
 p makan
tolong urut tangan aku
bawa p tempat perubatan tradisional
n oh yaa
before aku lupa kan
unty tu cakap
aku keteguran ne
keteguran oleh arwah nenek aku sendiri
umm ,
unty tu cakap
aku over seksi nun kalau jalan
thats y la
heee
kan dulu2 arwah nenek aku yang banyak ajar aku ilmu agama
dari nilai2 murni sampailah mengaji al-Quran
dan alhamdulillah aku rasa
arwah nenek aku memang sua berjaya hias peribadi aku secantik dan sebaik yang mungkin
syukur
:)
ar sambung balik cerita aku
ngeeee
kalau moe tau c mr cepat jatuh cinta tu sebenarnya jiran aku dulu masa kecil
huh
lama sua tia jumpa dea
tia sangka pula tetiba jumpa dia tadi
now dea kerja d genting highlands
sekarang dea tengah bercuti
huhu
seharian aku habiskan waktu dengan dia
best ne
happy rasanya
hilang juga stress
hehe
dari pagi sampailah malam .
n now baru balik
humm tapi pelik la
tetiba jax ne dea cakap
"FEA I LOVE U"
aku bukan lagi terkejut
tapi heart attack yaw
gila o ne orang
haha
baru jalan satu hari seja udah jatuh cinta
kili
dasyat
bangga jua la aku sikit
haha
tapi
ndak la
slow down la okay
to mr cepat jatuh cinta :
thanks udah teman aku jalan seharian
n thanks juga sua mau jadi teman aku ketawa hari ne
terima kasih banyak banyak
tentang soalan kaw td tu
umm
ndak taw la apa aku moe cakap
biarkan jax la cinta itu mengalir yaa :)
daaa

salam sayang
Fea Areah Bakri .


0 comments: